niedziela, 25 kwietnia 2010

Give me some sunshine...

Udało się, dziś odbyła się moja pierwsza plenerowa fotorelacja. Czuję, że moje mini studio pójdzie w odstawkę.. już najwyższy czas ;) 

Troszeczkę się wyletniłam jak na kwiecień.. aczkolwiek słońce dziś nam dopisuje w Poznaniu i mogłam sobie pozwolić na tę odrobinę szaleństwa ;)

Sweterek to jedna z moich sobotnich perełek z SH.. jedyne 3 zł... kolor mnie przekonał... wpadł mi w oko u Chanel.













sweter/sweater - sh
szorty/shorts - sh
torebka/bag - h&m
buty/shoes - fleq.pl

38 komentarzy:

  1. Kolor sweterka jest przeboski! Dokładnie zresztą jak i jego fason. Jasne szorty do niego to już geniusz i w ogóle rewelka jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No już się ciepło zaczyna robić :) nareszcie :P Zdjęcia w słońcu są o niebo lepsze a zwłaszcza przy atanerze :D pozdro

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz świetnie, kolor sweterka cudny i buty super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tak jak myślałam, buty są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super buty, też takie sobie kupiłam. Widzę że są modne u blogerek :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga: http://z-milosci-do-zakupow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jestem fanką żółtego koloru,zresztą lubię wszystkie kolorki ale ten jest taki wyjątkowy,wiosenno-letni :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie pastele, bardzo pozytywny kolor
    widzę, że śmigałaś już w nowych butkach :D też swoje wyciągnęłam, niestety u mnie nie jest jeszcze tak ciepło :/ wyczekuję majowego weekendu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo, bardzo mi się podoba! Żółty sweterek oraz buty boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. podbicia nie bolą w butkach? bo śliczne są, ale wysokie...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję ślicznie za wszystkie pozytywne komentarze :)

    Anonimowy:
    Wysokie są to fakt, mnie osobiście zawsze bolą stopy jeśli chodzi o wysokie obcasy ;) jednak platforma daje niesamowity komfort.. jest stabilnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale jesteś zgrabna! super zestaw, taki miejski luz ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś cudowna! Uwielbiam Twój styl! Masz świetne kreacje.
    Zdecydowanie dodaję! +++++
    Jeśli chcesz, też mnie możesz dodać (prowadzę szafiarski blog) ;)
    pozdrawiam

    kiss <333

    http://evegore.blogspot.com

    zrobię sobie jutro bluze z koronką ^^
    jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super sweter!!! Cały look jest czadowy.
    Bardzo się cieszę, że pamiętałaś o cynku. Już buty zamówiłam i czekam na ich przyjście:))

    OdpowiedzUsuń
  14. ajj jak pięknie wyglądasz! buty, sweterek, szorty-rewelacyjne połączenie :) i więcej zdjęć w plenerze proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny kolor sweterka, pasuje do jasnych szortów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem najprostsze zestawienia robią największe wrażenie. Sweterek czaruje, okulary dodają charakteru, a buty sprawiają,że pokazujesz w tym zestawieniu zupełnie inną historię :) SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  17. ten zestaw jest piękny!
    to kwintesencja prostoty i nonszalancji, a przy tym jest szalenie modowy:) brawo.

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw świetny sweter ma fantastyczny kolor a buty są mega ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie wyglądasz :))

    też mam te koturny, nawet dwie pary haha :))
    uwielbiam je !

    OdpowiedzUsuń
  20. świetnie wyglądasz i dziękuje za poradę :)

    Dodaje do ulubionych ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny sweterek, ostatnio czerpiąc z Ciebie inspirację znalazłam t-shirt o podobnym kolorze.;) Ogólnie to czekam na następną notkę i mam nadzieję, ze bd zostawiać wpisy coraz częściej bo uważam, ze Twoje stylizacje są świetne;) i ciekawe of course !

    OdpowiedzUsuń
  22. sesje plenerowe są najlepsze- nie ma jak naturalne światło słoneczne:) podoba mi się całość- taki luz bije od Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  23. torebka i sweterek cudowne !!:D

    OdpowiedzUsuń
  24. sweterek świetny, a cena jeszcze lepsza;)
    cały strój mnie się bardzo podoba, ale w szczególności buty. Są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. oj cudnie wyglądasz :) ale z takimi nogami to nie ma co się dziwić :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ohooo ! ale jaja :)
    to TY ? no nie poznałam Cię ...
    skomentowałam tego posta zdaje się wcześniej ...

    cieszę się, że moglam Cię spotkać i pogadać chociaż chwilkę :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Podłączam się do komentarza Bloo, świetnie było poznać Cię na "żywo" Do następnego spotkania! :)
    Ps. torebka mnie urzekła

    OdpowiedzUsuń
  28. Your outfit is so chic! Love the shoes!

    Just came across your blog!

    It is lovely!

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. jej genialnie!
    te kolory ochy i achy ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ekstra :) prosto i efektownie, to lubię :) a bloga dodaje do ulubionych, pozdrawiam i zapraszam do mnie www.muszka.wgrochy.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. czy to skrzyżowanie piątkowskiej ze słowiańska? chyba byłyśmy sąsiadkami jak jeszcze mieszkałam w poznaniu za którym strrrrrrasznie tęsknię!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. znakomity sweter ;)

    pozdr ana1131

    OdpowiedzUsuń
  33. cudny sweterek:D mmmm...

    pozdrawiam
    www.topmodeo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny sweterek ! genialny kolor! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Hi!! :)
    I really love your blog and your amazing style!
    I follow you :D
    ... maybe if you want, you could visit my blog too ( I hope you like it ;) )
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    OdpowiedzUsuń