sobota, 30 października 2010

Niezawodny "Ciuszek"




koszula - "Ciuszek"
szorty - "Ciuszek"

133 komentarze:

  1. Bardzo fajnie wyglądasz! Najbardziej podobają mi się szorty i wielgaśny szalik - takie są najfajniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jak ładnie!
    zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastycznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zestawienie kolorów;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądasz, ładna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nic nie dodałaś. Jak to tak? ;) Fajne szorty, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mega! Świetne zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie wyglądasz, a szorty są super! sama takich szukam ale znalazłam tylko w tym beznadziejnym 'wielbladzim' kolorze (czyt. s*aczkowatym) a wolałabym jednak w jakimś uniwersalnym (czyt. na więcej niż jeden sezon) pozdrawiam x

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdroszczę Ci tych szortów! cudne są:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana nominowałam Cię do nagrody Sunshine Award,zapraszam do jej obebrania na mojego bloga,pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. swietnie wygladasz~!
    szorty w połaczeniu z koszula wygladaja suuper

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny zestaw ekstra szorty http://justynjjacollection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. koszula ma swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  14. ah te spodnie!!!! przesliczne.

    OdpowiedzUsuń
  15. This is amazing! :-)

    http://zorikep.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful from head to toe. I love your scarf especially!

    Just came across your blog!

    xoxo,

    colormenana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna stylizacja i śmiem zaznaczyć, że jesteś bardzo podobna do mojej koleżanki Andre : o

    OdpowiedzUsuń
  18. "ciuszek" najwidoczniej bardzo dobrze zaopatrzony bo zarówno koszul jaki i spodenki - są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. pierwsze zdjecie jest przepiekne. kolor koszuli to jeden z moich ulubionych. bardzo mi sie podoba.
    werka z eliwer

    OdpowiedzUsuń
  20. fajne szorty.
    A ciuszek to second hand?

    OdpowiedzUsuń
  21. fajny zestaw;) zwłaszcza koszula;]

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny zestaw! koszula boska;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak dla mnie rewelacja !! ;)

    pozdrawiam i zapraszam...

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny outfit :)
    zapraszam do mnie :)

    x Milciak
    www.likeabloom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw, szczególnie koszula mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne kolory. Zazdroszczę takich zdobyczy. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  27. najlepszy zestaw! bardzo mi sie podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Zestaw-rewelacja-pod każdym względem chyba.


    Hahah.. w weryfikacji obrazkowej kazano mi wpisać hasło: "strup". ^^


    buźka.

    OdpowiedzUsuń
  29. świetnie skompletowany strój. piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. Really beautiful outfit!

    ♥ lali

    OdpowiedzUsuń
  31. great outfit. I really love your blouse!
    X

    OdpowiedzUsuń
  32. Dodaję do obserwatorów i liczę na to samo. (:

    OdpowiedzUsuń
  33. blog naprawdę mnie pochłonął ! super :) niesamowite łączenie różnych stylów - pięknie ! zapraszam także do mnie :) ja dopiero zaczynam...

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz świetny i niepowtarzalny styl.
    tylko pozostaje czerpac inspiracje dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo ładnie :>


    http://shininglavel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. YOU LOOK GORGEOUS:)xxx


    http://inablondeworld.blogspot.com/ i would love to hear from you:)))xx

    OdpowiedzUsuń
  37. koszula ma swietny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  38. I love the whole outfit, especially the shirt. Followed xx

    http://anitatombola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo fajna koszula!!
    Czekamy na nowe posty!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. compliments for your blog, I am going to follow you maybe you do the same.
    GreeZ from Italy.

    thefashionsoup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Damn, those colours are THAT cool. Love.


    Hope you'll pass to mine too.
    Modekarussell

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetne masz pomysły! Super koszula i szorty! :)
    Zapraszam do mnie i obserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  43. aaaa.... uwielbiam blogi z serii "zrób to sam"!!
    DODAJE, DODAJE, DODAJE! Jej... jak ja bym chciała mieć tyle wyobraźni!
    Pozdrawiam serdecznie..

    OdpowiedzUsuń
  44. bardzo mi sie podobaja szorty i torebka!! pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. You are beautiful an I love your blog! Come to my blog and tell me what do you think about it and if you want follow me!

    Anna
    http://theyellowball.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo mi się podoba Twój minimalistyczny styl. Może ten zestaw najmniej, ale te poniżej o wiele bardziej :) Cieszę się, że ktoś jeszcze poza mną nie nosi wszystkiego pstrokatego albo we wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. GREAT PICTURES :)
    I AM YOUR NEW READER, VIST MY BLOG
    http://fashionsmiley.blogspot.com/
    HAVE A NICE DAYS

    OdpowiedzUsuń
  48. Świeżo i naturalnie :)))

    tez mam komin! Ale granatowy... Bałabym się, że biały ubrudzi mi się od make-up'u :P

    love
    Agi
    WWW.AGISENSE.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  49. Fantastyczny blog! Przeglądnęłam od deski do deski, masz naprawdę świetne pomysły. Niesamowite np. co zrobiłaś ze zwykłej szarej bluzy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  50. bardzo podoba mi się ten zestaw, jest ładny klasyczny, a ten typ spodenek i spodni to moje faworyty! nie wspomnę już o spodniach z podwyższonym stanem !

    www.cholernaxniepewnosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. jednym zdaniem ; nic dodać nic ująć, świetny set i bardzo ładnie Ci ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Baardzo pasuje Ci ten look!:) podkreśla to co powinien a przy tym jest Mega gustowny:) zapraszam do mnie:)
    http://wonderwoman87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. świetne te spodenki!

    http://www.justblackpearl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. love your shorts!!great outfit!!

    OdpowiedzUsuń
  55. pięknie dobrałaś kolory! zazdroszczę łupów!

    OdpowiedzUsuń
  56. Fajny blog, będę tu zaglądać. Obserwuję. ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Zestaw bardzo fajny, ale niestety uwagę od niego odwróciło mi troszkę chamskie, sztuczne rozmazywanie tła w programie graficznym ;-)) Bez tego zdjęcia wyglądają dużo lepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
  58. prosto i na temat-pięknie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  59. bardzo podoba mi się ten zestaw.
    Będę wpadał częściej :)

    Pozdrawiam,
    www.radlewski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko jest wpaniałe. Szorty, koszula i to połączenie <3
    Cudowny blog.
    Pozdrawiam
    http://kasisa15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna koszula!

    <3
    www.kasiabelhadri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne szorty !

    dodaję do obserwowanych :)

    zapraszam,
    www.fashionowelove.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Hej:)

    świetnie wyglądasz:)bardzo dobrze dobrana kompozycja!

    Patrzę na dłonie na biżuterię:)

    Ostatnio ogarnęło mnie szaleństwo na temat biżuterii :P Zainteresowały mnie bransoletki handmade. Mam na tym punkcie niezłego fioła:D

    Od pewnego czasu eksperymentuje, działam i postanowiłam pokazać to światu!

    Byłabym wdzięczna abyś powiedziała co sądzisz (jak i czytelniczki też!) o moich bransoletkach:)

    http://gwai.pl/ <---proszę o opinię!:)

    OdpowiedzUsuń
  64. Fajny blog, świetnie,że sama sporo rzeczy przerabiasz :)

    OdpowiedzUsuń
  65. I love your snood !
    You have a nice blog :)

    If you like french fashion, you should visit mine, and maybe follow if you like it (means the world to me !) :)


    xx



    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  66. ślicznie wyglądasz :)
    rzeczy są rewelacyjne ;d

    obserwuję + zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  67. piękne szorty, koszula.. ogólnie zestaw ;)

    zapraszam do udziału w konkursie ;)
    http://her-cheap-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. rewelacyjny zestaw. podoba mi się calutki ;)

    OdpowiedzUsuń
  69. Sliczne te szorty. Nie bardzo tylko rozumiem, co to jest ciuszek, czy to jakiś sklep, czy może tak określasz sh :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Pela:
    Tak "Ciuszek" to nic innego jak niezastąpiony SH ;)))

    OdpowiedzUsuń
  71. och powiało taką jesienną nostalgią Kochana :)))

    Wyglądasz uroczo, w ogóle to jestem zachwycona Twoją fryzura i różnymi wariantami w jakich ją prezentujesz! A szalik i szorty są 'perfecto', całośc - MEGA :***

    OdpowiedzUsuń
  72. zdecydowanie, też na taką poluję :)))

    OdpowiedzUsuń
  73. We like your outfit!

    www.fashionhasit.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Strasznie podobają mi się szorty !

    OdpowiedzUsuń
  75. Bardzo ładny zestaw!

    Pozdrawiamy i zapraszamy:)

    OdpowiedzUsuń
  76. świetny szal i w ogóle niepowtarzalny styl .
    Godna pozazdroszczenia kreatywność.
    Obserwuje , będę wpadać częściej ^^

    OdpowiedzUsuń
  77. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne szorty!

    www.mon-papillons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. świetny outfit!

    zapraszam do mnie :
    http://zainspiroowana.blogspot.com

    +obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  80. Jesienna stylizacja w środku lipca :/ Pogoda nas w tym roku nie rozpieszcza :/

    OdpowiedzUsuń
  81. you look really cute, really like your look lady :) autumn winter love!


    xx the cookies
    share the feeling
    visit <3
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Świetne szory :)
    a buciki są z jakiej firmy?;>
    Zapraszam na mojego bloga :)
    kjyoshee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  83. zdjęcia w fajnym otoczeniu, super zestaw
    koszula + szorty mega

    zapraszamy do nas

    www.fashion-ache.blogspot.com

    xx K&M

    OdpowiedzUsuń
  84. Great mix of colors,...the shorts are great! :)

    http://stranger-meets-paradise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  85. Bardzo ciekawe połączenie - koszula, szorty, a jednocześnie gruby, duży szalik i grube rajstopy. Przejściowy strój :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wyglądasz rewelacyjnie :D koszula jest super

    OdpowiedzUsuń
  87. wow I adore your outfit- the shirt and shorts ensemble is so cute, but especially the snood!!! :D
    Come follow my blog darling :)

    OdpowiedzUsuń
  88. masz wyczucie stylu, podoba mi się Twój blog i Twoje stylizacje. ;-) będę obserwowała chętnie Twoje modowe poczynania. ;-)
    zapraszam do obserwowania mojego bloga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  89. Jejku wybitnie ładny zestaw :))

    bardzo przypadły mi koloryi te szorty, niestety chyba nie na moją figurę/wzrost taki set.

    lennylemonade1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Bardzo fajny blog:)) Zapraszam do obserwowania mojego bloga bo wkrótce robie konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  91. beautiful outfit !!!amazing blog!!i'm following you!! if you like mine, do the same!!!

    OdpowiedzUsuń
  92. Zapraszam na moje rocznicowe CANDY. Pozdrawiam. Ula

    OdpowiedzUsuń
  93. Ciepło pod szyjką, to najważniejsze;-) Lubię jak oplata moją szyję gruby, miły w dotyku szal.;-)

    OdpowiedzUsuń
  94. Śliczne ubrania,elegancko i z klasą - like it! :)

    OdpowiedzUsuń
  95. rewelacyjny zestaw i cudowne kolory! :)
    Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  96. You are so luck with your great taste and style.

    http://paqutevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  97. me encanta el look, muy guapa!!!!!

    besos

    OdpowiedzUsuń
  98. you look fraeaking awesome !
    your blog is so great ,full of fashion elements, I like all these pictures you posted ,and I have followed you ,can you follow me ? It will be my pleasure if come and pay a visit . Kisses . :)


    http://romwe-romwe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  99. zestawienie kolorów idealnie:)
    super buty:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  100. szorty i ich krój, zawsze myślałam, że na mnie nie będą wyglądały dobrze, ale chyba troche się do nich przekonałam. Swietnie współgrają z koszulą :) Dodajemy do obserwowanych? Na moim blogu zdjęcia z moich sesji zdjęciowych, od jakiegoś czasu robię też biżuterię. ;) Pozdrawiam, raroika.

    OdpowiedzUsuń